Er is meer mogelijk met jouw huisstijl
Jouw logo is een mooierd. Je bent er trots op. Het straalt uit wie je bent als organisatie en het is herkenbaar voor jouw doelgroep. Alleen jouw huisstijl past de laatste tijd minder goed. Het past minder bij de koers die je wilt laten zien. Zijn de kleuren nog wel passend? Het lettertype lijkt wat gedateerd. Het zet je het aan het denken. Is het tijd voor een nieuwe huisstijl?
Ware Communicatie denkt van niet. Het is lang niet altijd nodig om je huisstijl compleet te vernieuwen. Wij denken dat het ook anders kan; het is tijd voor huisstijl 2.0. Een verdieping van jouw huisstijl waarbij we de boel eens lekker opfrissen met extra kleuren, vormtaal en beeld. Zodanig dat je herkenbaar blijft.
De voordelen
- Minder kostbaar
- Logo blijft behouden
- Je blijft herkenbaar
- Ontwikkeling kost minder tijd
Onze aanpak
Ware Communicatie vernieuwt met vorm, kleur en beeld. We bewegen mee met jouw wensen en de mogelijkheden binnen het huidige ontwerp. We kijken kritisch naar wat er nu staat en bekijken of jouw huisstijl nog overeenkomst met het hart, de doelen en het karakter van jouw organisatie. En waar je blij mee bent, hoef je niet aan te passen. Ware Communicatie maakt een praktisch voorstel voor een ontwerp, een plan, geeft advies over de te nemen stappen en de praktische toepasbaarheid van jouw middelen, zodat het ontwerp online en offline toe te passen is. Stap voor stap nemen we je mee in het proces naar jouw huisstijl 2.0.