Nieuw beeldmerk voor Leerrijk
Leerrijk heeft een nieuw beeldmerk. Tijdens de presentatie van de nieuwe koers werd ook het nieuwe beeldmerk gelanceerd. Ware Communicatie won vorig jaar de pitch voor profilering & branding. De stichting Leerrijk biedt basisonderwijs en speciaal basisonderwijs op veertien scholen in de gemeenten Waalwijk en Loon op Zand.
Koersplan ’t beste voor ieder kind
De afgelopen maanden hebben we samen met Leerrijk gewerkt aan het koersplan voor 2023-2027. Het koersplan is samen met veel belanghebbenden tot stand gekomen. Inspiratiesessies met leerlingen, medewerkers, schoolleiders, leden van de raad van toezicht en medezeggenschapraden en alle stakeholders waar Leerrijk mee samenwerkt. Alle input is verwerkt en het heeft het koersplan versterkt en verrijkt. De titel van het koersplan is afgeleid van de nieuwe missie en luidt; ’t beste voor ieder kind.
Stapelen, schuiven en bouwen
Nadat de missie en kernwaarden én de koers helder waren zijn we aan de slag gegaan met de ontwikkeling van het nieuwe beeldmerk. We zijn trots op hoe het beeldmerk zo goed past bij deze organisatie: speels en eigentijds. Elke vorm in het logo verwijst naar onderwijs; leren, ontdekken en samen. Het is flexibel en wendbaar en je kunt ermee stapelen, schuiven en bouwen.
Onthulling logo
De nieuwe koers én het logo is gelanceerd in theater de Leest in Waalwijk. Een mooi moment om met elkaar te vieren. Hiervoor hebben we een speciale logo-reveal gemaakt én een mooie video over de kernwaarden van Leerrijk, vertelt door leerlingen en leerkrachten. Benieuwd hoe wij die spanning opbouwen en in beeld brengen? Check dan het filmpje.