fbpx

De vraag

Uw medewerkers en blije klanten zijn als het goed is de ambassadeurs van uw organisatie. Klanten vertellen in eigen woorden hun ervaring en kunnen prima benoemen waarom zij voor uw bedrijf kiezen. Voor medewerkers is dit lastiger. Lang niet elke medewerker is zich ervan bewust dat de ervaring met uw bedrijf valt of staat met het contact met de klant. Zeker ook in niet-commerciële organisaties. Hoe staan uw medewerkers klanten te woord aan de telefoon, bij ontvangst, e-mail en klachtenafhandeling. Prachtige folders met mooie teksten worden snel teniet gedaan door een minder positieve ontvangst bij de ingang of aan de telefoon.

Onze inzet

Ware Communicatie geeft training aan medewerkers in klantgericht communiceren. Wat komt er allemaal bij kijken. Hoe doe je dat? Waar let je op en wat is belangrijk voor uw bedrijf. Na afloop van de training zijn medewerkers meer bewust van hun gedrag, positie en effect van een meer klantgerichte benadering. Onderwerpen die specifiek aan de orde kunnen komen zijn: interne communicatie, externe communicatie, schriftelijk communiceren, telefonie, mailverkeer en online. In overleg stellen we een passend programma samen voor een groep medewerkers.

Coaching on the job

Is een nieuwe communicatiemedewerker gestart en ben je op als leidinggevende op zoek naar coaching on the job? Ware Communicatie laat je graag kennismaken met een van haar ervaren adviseurs die jouw medewerker bijstaat bij het maken van een jaarplan, communicatieplan, persbeleid of een ander onderwerp. Zeker voor net afgestudeerde communicatie-adviseurs kan een steuntje in de rug heel hulpzaam zijn. Theorie is toch wat anders dan in de praktijk. Met coaching on the job is jouw medewerker snel zelfstandig.

    Sorry, no posts matched your criteria.