fbpx

De vraag

Elke organisatie heeft een eigen karakter. En jij wil dat het karakter, het dna, zichtbaar terugkomt in de huisstijl. Misschien wil je een nieuwe huisstijl? Of wil je juist een aanpassing c.q. doorontwikkeling op de bestaande huisstijl? Of is het tijd om het logo of huisstijl echt af te stoffen? Een nieuw product kan ook om een nieuw ontwerp vragen. Laat je verrassen. Wij gaan graag de uitdaging aan en geven jouw organisatie een nieuw visitekaartje om je merk goed neer te zetten.

Onze inzet

Ware Communicatie geeft vorm, ontwerpt en vernieuwt. Een huisstijl is de weerspiegeling van de organisatie, die meebeweegt op basis van het onderwerp en situatie. De elementen samen maken het tot een unieke beleving voor klanten en zorgt dat medewerkers zich herkennen.

Ware Communicatie is goed in het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl of een unieke uitgave, dat past bij jouw bedrijf. Dat is niet het enige. Ook het opnieuw uitvinden of afstoffen van je huisstijl doen we graag. Veel bedrijven hebben prima ontwerpen. En waar je blij mee bent, hoef je niet aan te passen. Wel kijken we kritisch mee en vragen we hardop of de verbeelding nog overeenstemt met het hart, het karakter van uw organisatie.

Praktisch toepasbaar

Niets is zo storend als een fraaie huisstijl die niet toepasbaar is op een pen, de gevel of in zwart-wit uitvoering. Daarom kijken we altijd goed of we kunnen spelen met het ontwerp zodat het online en offline goed toepasbaar is.

  • Restyling huisstijl (Einstein Lyceum)
    Restyling Einstein logo
  • Logo-ontwikkeling (Woonvizier)
    Nieuw logo Woonvizier
  • De Veiligheidsladder (NEN)
    Close-up Veiligheidsladder
  • Biobased (NEN)
    Voorbeeld biobased NEN
  • Brochure (Swedice)
  • Sociaal jaarverslag (Trivire)
  • Organisatie open dag (Stanislascollege)
  • Visitekaartjes
  • Voorlichtingsprogramma VMBO (NPRZ)
  • Presentatiemap (Fuchs Lubricant Benelux)