fbpx

Zo scoor jij met je bedrijf op LinkedIn

Heb jij een LinkedIn bedrijfspagina maar weet je niet zo goed waar je moet beginnen? Dan hebben wij vier stappen voor je op een rijtje gezet om een goede start te maken. Tijd om aan de slag te gaan.

LinkedIn heeft de afgelopen jaren veel uitgebreid op het platform voor bedrijven. Ze hebben bijvoorbeeld vier basiselementen om je bedrijfspagina uit te lichten: de pagina, het plaatsen van berichten, statistieken en showcases.

 

De belangrijkste stap wordt gezet bij het updaten van je bedrijfspagina. Denk hierbij aan de juiste informatie, een uitnodigende banner en optimaliseer de omschrijving en details over je bedrijf.

 

De volgende stap is het regelmatig updaten van berichten (updates) die voor de volgers interessant zijn om te lezen. Nieuwe ontwikkelingen in het bedrijf, projecten of de juiste expertise.

 

Een volgende stap waarmee je de bedrijfspagina naar het volgende niveau kan tillen is het maken van showcases. Dit zijn aparte pagina’s waarop je producten, diensten, submerken of onderdelen van je bedrijf kan uitlichten.

 

De laatste stap voor succes met de bedrijfspagina is het bijhouden van statistieken. Inzage wat de activiteiten op de pagina hebben opgeleverd zorgt dat je kan bijsturen naar een hoger succes.

 

Wil jij ondersteuning bij het opzetten en/of boosten van jouw LinkedIn bedrijfspagina, dan zijn wij er voor jou. Neem vrijblijvend contact met ons op om te horen wat wij voor je kunnen betekenen.